miercuri, 21 septembrie 2011

Cum sa nu-ti pierzi o 24 de ore din viata – ghid pentru presedintii de-o zi


1. Trimite-ti sepepistul la plimbare. Sansele ca cineva sa vrea sa asasineze un presedinte de-o zi sunt mici, iar fetele sunt greu de agatat in compania unui tip bine si imbracat la costum.

2. Obisnuieste-te cu ideea ca nu poti face mare lucru. Da imponderabilitate.

3. Nu te gandi sa-i amanetezi pe toti. Lumea se va prinde (desi nu va face nimic in directia asta).

4. Alege o camera din palat cu priveliste catre casele din Cotroceni si bea-ti cafeaua acolo. Nu se stie niciodata cand va mai face Oprescu o supralargire sau o autostrada suspendata.

5. Acorda cea mai inalta decoratie culturala a Romaniei lui Dan Puric. Nu o merita, dar poate asa va renunta la activismul religios, traditionalist si nationalist.

6. Daca esti vazut ca o persoana OK, alege doua sau trei organizatii misto si fa-le o vizita. Daca nu esti vazut ca o persoana OK, dar vrei sa faci un bine, alege doua sau trei organizatii nasoale si fa-le o vizita.

7. Nu pronunta niciodata cuvintele “Mihaela, dragostea mea”. Orice presedinte de o zi trebuie sa se faca de ras intr-un mod original.

Cititi si ce scriu presedintii Madama de pica, Pe bicicleta, Not blue today, It’s always the little guy, Codru si Radu da cu bassul.

3 comentarii:

  1. vezi tu, la punctul 1 inca nu ma prind daca ai scris despre tine sau pentru aspiranti ;) da' fiindca nu te-am vazut niciodata la costum, poate bagi un later edit si pentru o tipa bine, imbracata la taior :)))

    RăspundețiȘtergere
  2. Of, trebuia să fi publicat ghidul înainte să fiu eu preşedinte... nici nu vreau să mă gândesc în ce odăiţă mică şi urâţică mi-am băut eu cafeaua. :(

    RăspundețiȘtergere